Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Servicemål

Servicemål

Apotekets service omfatter en lang række målbare parametre, som apoteket offentliggør fordi vi ønsker gennemsigtighed og fordi vi mener at kunderne er bedst tjent med at kende deres apotek.

Målbare målsætninger:

  • Den gennemsnitlige ventetid på apoteket skal være under 5 minutter i gennemsnit og højst 5% af vores kunder må vente i mere 10 minutter.
  • Vi har medicin på lager, så 98% af vores kunder kan få deres medicin ved første besøg.
  • Der må højst registreres 0,02% fejludleveringer inden for de sidste 12 måneder.
  • Der må højst registreres 0,02% fejl på dosispakket medicin inden for de sidste 12 måneder.
  • Mindst 90% af vores kunder modtager tilbud om rådgivning.

Generelle målsætninger:

  • Kunder der modtager dosisdispenserede lægemidler: Alle modtager doseringskort og - hvis de ønsker indlægssedlerne på den relevante medicin
  • Private forsendelseskunder: Informeres telefonisk når kunden henvender sig

Alle de målbare målsætninger offentliggøres på apoteket.dk og kan findes på nedenstående link:

 Ventetid

Øvrige servicemål

 

Betjening af handicappede

Henvendelser fra handicappede opgøres særskilt med henblik på forbedringer. Vi har i den forbindelse installeret en ekstern ringklokke til brug for vores ikke så mobile kunder.

 

Dine oplysninger